Wersja archiwalna 2008-10-10 16:06:11
Gmina Somianka
07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax
(0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp, na
realizację zadania:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
– dostawa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy
Somianka 07-203 Somianka pow.
Wyszkowski woj.
Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90
fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail:
somianka@somianka.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oleju opałowego do budynków
jednostek organizacyjnych Gminy Somianka.”
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
dostawa 170.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych
Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia
tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie
dokonywana wg potrzeb do budynków:
1. Zespół Szkół w Somiance
2. Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej
3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym
4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowych Wypychach
5. Urząd Gminy Somianka
6. Ośrodek Zdrowia w Somiance
7. Ośrodek zdrowia w Woli Mystkowskiej
8. Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance
Olej opałowy lekki powinien
spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001
Zamówienia będą dokonywane
każdorazowo według potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Łączna ilość
dostarczanego oleju opałowego w czasie trwania umowy nie większa niż 170.000,00
litrów. Każdorazowa wielkość dostawy dla poszczególnych odbiorców będzie
ustalana telefonicznie minimum 2 dni przed datą jej dokonania, przez osobę
odpowiedzialną za realizację zamówienia, wskazaną w umowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.05.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·
Informacja na temat wadium:
1. Wadium w kwocie 7 tyś
złotych może być wnoszone w:
o
pieniądzu: przelewem na
specjalny rachunek Urzędu Gminy Somianka:28-8923 1076 0600 0824 2006 0006
- Gwarancjach
ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, lub
s.k.o.-k. (poręczenie s.k.o.-k. zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości – oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok. 18.
2. Wadium powinno zostać wniesione do dnia 20.10.2008r do godz. 10:00. W
tym terminie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 18 muszą zostać złożone
oryginały w/w firm wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się
na w/w koncie;
3. Wadium musi odejmować okres związany ofertą tj. 30 dni od daty
składania i otwarcia ofert;
4. Do oferty należy dołączyć kserokopie polecenia przelewu lub innej formy
wadium;
5. Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium,
zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona;
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłyną termin związany ofertą
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty
zostały rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia;
7.
zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium na wniosek wykonawcy, który:
a.
wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert
b.
został wykluczony z
postępowania
c.
oferta którego została
odrzucona;
8.
złożenie przez Wykonawcę,
którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot
wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia
protestu;
9.
Zamawiający zatrzymuje wadium
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.
odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b.
zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci,
którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy
– Prawo Zamówień Publicznych.
·
Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców
powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. poprawnie wypełniony formularz oferty podaną ceną netto za 1 tyś litrów
oleju opałowego, traktowaną jako marżę własną Dostawcy oleju opałowego,
dodawaną lub odejmowaną od oficjalnej ceny oleju opałowego podawaną przez
producenta na stronie internetowej;.– załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1
i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
4. koncesję na handel i dystrybucję oleju opałowego
5. dokument potwierdzający jakość oleju – atest ( oferowany olej opałowy
powinien spełnia wymogi określone normą PN-C-96024:2001)
6. Wykaz zrealizowanych w ciągu 3 lat zamówienia dostaw oleju opalowego a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot
zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, (należy
dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania
potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. referencje, faktury,
umowy, protokół itp.) wg wzoru stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
7.
polisa lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8.
dowód wniesienia wadium w
wysokości 7 tyś złotych
9. parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część
niniejszej SIWZ – załącznik nr 4
·
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
1. O wyborze najkorzystniejszej
oferty decydować będzie wyłącznie kryterium ceny netto za 1 tyś litrów oleju
opałowego, o wadze 100%. Cena ta traktowana będzie jako marża własna Dostawcy
oleju opałowego, każdorazowo dodawana lub odejmowana od oficjalnej ceny oleju
opalowego podawanej przez producenta na stronie internetowej.
2. Wartość (cena) oferty
zostanie utworzona przez zamawiającego przez zsumowanie wartości marzy dostawcy
z wartością 1 tyś litrów oleju opalowego w sprzedaży hurtowej z dnia otwarcia
oferty, podanej na oficjalnej stronie internetowej producenta, dla ilości 170
tyś litrów oleju opałowego.
3. Oferta, w której wykazany
zostanie najniższy koszt zadania, wyliczony według powyższego sposobu, otrzyma maksymalna
liczbie 100 punktów. Punkty dla ofert z poszczególnymi cenami będą ustalane wg
wzoru:
najniższa cena spośród ofert
nieodrzuconych
(
----------------------------------------------------------------- x 100 ) x
100% = ilość punktów
cena oferty badanej nieodrzuconej
100 – wskaźnik stały
100% - procentowe znaczenie
kryterium ceny
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203
Somianka, pok. nr 6
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 20.10.2008r. godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203
Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 20.10.2008r. o
godz. 10:30
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty
składania i otwarcia ofert.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2008-10-10
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-10 16:06:11
- Liczba odsłon: 362
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: